Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk

ITIL ® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Skab et solidt fundament for værdiskabelse

Dette kursus i ITIL ® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value skal give dig en guide gennem de principper og practices, som er fundamentet for værdiskabelse. På dette kursus er der fokus på, hvordan du konvertere efterspørgsel til værdi via IT-understøttede services.

ledelse, kommunikation, kursus, kompetenceudvikling, projektledelse, salg, økonomi, kurser, kursus

Målgruppe

Der kan være mange indgangsvinkler til denne specialisering i ITIL ® 4. Du kan f.eks. arbejde med nogle af nedenstående områder:

  • Kunderelationer
  • Kundeoplevelser
  • Serviceleverancer
  • Enterprise
  • Product owner
  • Marketing
  • Leverandør relationer

Dit udbytte

Når du har deltaget i dette kursus ITIL ® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value vil du være blevet introduceret til de vigtigste trin på kunderejsen, hvor du bliver guidet til, hvordan du skaber den mest værdifulde kunderejse i din organisation.

Virksomhedens udbytte

Når du kommer hjem fra kurset i ITIL ® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value vil din arbejdsplads få en medarbejder, som:

  • Har god indsigt i, hvordan der skabes værdifulde kunderejser
  • Forstår touchpoints og serviceinteraktioner
  • Kan designe og mappe kunderejser
  • Kan lave måling og forbedring af kunderejser

Metode

Du vil blive undervist over 3 dage, hvor undervisningen vil foregå på dansk. Du skal dog være opmærksom på, at kursusmaterialet samt eksamen er på engelsk. Det er derfor vigtigt, at dine sprogkundskaber i engelsk er gode.

Undervisningen vil veksle mellem teori, opgaveløsning og gruppearbejde. Der er tale om et intensivt kursus, hvor du skal forberede dig på at lave hjemmearbejde på mellem kursusdagene. Du skal derfor ikke forvente at kunne løse andre arbejdsopgaver, mens du er på kursus.

Internt virksomhedsforløb

Er I flere i din virksomhed som står med samme udviklingsbehov, er der mulighed for at få afholdt kurset som et internt forløb. I dette tilfælde vil kurset blive tilpasset jeres behov og udfordringer. Ring til os på tlf. 22 60 11 70 for at høre mere.

Indhold

På kurset vil de vigtigste aspekter af kunderejsen blive gennemgået. Du vil derfor modtage undervisning i:

  • Kunderejsens formål
  • Interessenternes hensigter
  • Touchpoints og serviceinteraktioner
  • Design og mapping af kunderejser
  • Måling og forbedring af kunderejser

Eksamen

Pr. 1. november 2019 er eksamen obligatorisk og kan derfor ikke fravælges. Eksamen vil blive afholdt på den sidste dag på kurset. Når du har bestået din eksamen vil du modtage et ITIL ® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certifikat

Afholdelsessteder

København Ø |

Book din plads her

We're sorry, but all tickets sales have ended because the event is expired.