Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk

ITIL ® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

Styrk din ledelse af IT-services

Igennem dette kursus får du de redskaber, som du skal bruge i arbejdet med at bygge, drifte og supportere IT-services. Du lærer, hvordan du skaber de værdistrømme som understøtter dit arbejde med platforme og infrastruktur. Kurset spænder over en bred skala, hvor IT-services forstås bredt som både IT-systsemer, serverplatforme og infrastruktur.

ledelse, kommunikation, kursus, kompetenceudvikling, projektledelse, salg, økonomi, kurser, kursus

Målgruppe

Dette kursus i ITIL ® 4 Specialist: Create, Deliver and Support henvender sig til dig, som arbejder som enten medarbejder eller leder i en IT-afdeling.

For at kunne deltage på dette kursus i ITIL ® 4 Specialist: Create, Deliver and Support skal du have en ITIL ® 4 Foundation certificering

Dit udbytte

Når du har deltaget på kurset i ITIL ® 4 Specialist: Create, Deliver and Support, vil du:

  • Kunne bygge værdistrømme, som skaber servicekomponenter
  • Kunne levere og supportere produkter og services
  • Kunne måle service performance

Virksomhedens udbytte

Din arbejdsplads vil få en medarbejder som:

  • Kan være med i hele processen omkring af skabe, drifte og supportere IT services
  • Har god indsigt i de practices, som ligger til grund for serviceydelserne

Metode

Undervisningen foregår på dansk, men kursusmaterialet er på engelsk, og eksamen foregår ligeledes på engelsk. Derfor er det vigtigt, at dine sprogkundskaber i engelsk er gode.

På dette kursus vil undervisningen foregå som en blanding af teori, opgaver og gruppearbejde. Vær opmærksom på, at der er tale om et meget intensivt kursus, som forløber over 3 dage. Du skal derfor afsætte tid til hjemmearbejde under kurset og derfor ikke påregne at kunne løse andre opgaver på disse dage.

Indhold

På ITIL ® 4 Specialist: Create, Deliver and Support kurset vil du blive undervist i, hvordan du skaber de værdistrømme, der bygger, drifter og supportere IT-systemer, platforme og infrastrukturer. På kurset vil du gennemgå følgende:

  • Service value stream struktur
  • Value stream design og mapping
  • Forskelle og ligheder mellem value streams og processer/practices
  • Udvikling af en ny service
  • Reetablering eller opgradering af eksisterende service
  • Value streams og minimum viable practice
  • Prioritering og demand management
  • Sourcing modeller
  • Service integration og leverandørstyring

Internt virksomhedsforløb

Er I flere i din virksomhed som står med samme udviklingsbehov, er der mulighed for at få afholdt kurset som et internt forløb. I dette tilfælde vil kurset blive tilpasset jeres behov og udfordringer. Ring til os på tlf. 22 60 11 70 for at høre mere.

Eksamen

Pr. 1. november 2019 er eksamen obligatorisk og kan derfor ikke fravælges. Eksamen foregår på den sidste dag på kurset.

Afholdelsessteder

København |

Tilmeld dig her

We're sorry, but all tickets sales have ended because the event is expired.