Koordinatoruddannelsen – Den ansvarlige nøglemedarbejder
Et udviklingsforløb for organisationens nøglemedarbejder og sparringspartner
Koordinatoruddannelsen er et intensivt uddannelsesforløb for dig, der i det daglige arbejder som PA/chefsekretær, sekretær, receptionist, assistent eller koordinator, og som gerne vil udvikle dine personlige og faglige kompetencer. Indgangen til koordinatoruddannelsen kan være mange. I dag er det ikke kun de klassiske stillinger som receptionist, assistent eller sekretær, som koordinere og styre opgavefordelingen. En lang række andre jobfunktioner har lign. arbejdsopgaver, som også kan have glæde af de rette redskaber i værktøjskassen, når opgaver skal planlægges, ledes og fordeles.
En koordinator skal kunne mange ting, og konstant bevare overblikket, også i pressede situationer. Vi ved, at du skal være rustet til at håndtere mange forskellige krav på mange forskellige niveauer. Du skal have et skarpt boldøje for jobbet kræver mange bolde i luften, du skal arbejde hurtigt, effektivt og professionelt og ikke mindst trives med konstante forandringer – for der er ikke to dage, som er ens.
For at kunne imødekomme de krav din nærmeste chef, kunder, den øvrige ledelse, kolleger og andre interessenter kommer med, og stadig være en kompetent sparringspartner for alle, er det derfor vigtigt, at du hele tiden udvikler dig og styrker dig selv og dine kompetencer.