PROCESOPTIMERING PÅ BUREAUET
Forestil dig et øjeblik, at dit bureau eller din marketingafdeling er en sort kasse! I venstre side kommer der forespørgsler fra dine kunder ind. I højre side kommer dine leverancer til bureauets kunder ud. Oplever du for ofte, at dine leverancer rammer lidt ved siden af din kundes forventning, at de leveres lidt for sent, er lidt mangelfulde og må efterjusteres eller at de måske indeholder deciderede fejl? Eller er dine leverancer grundlæggende bare i orden, men kunne du simpelthen godt tænke dig at forbedre bureauets resultat på bundlinjen? I alle tilfælde går vejen til forbedring gennem en optimering af de processer, der foregår i den sorte kasse.
ET OPTIMERINGSFORLØB
Et procesoptimeringsforløb strækker sig typisk over 4 til 6 dage, som ikke nødvendigvis behøver at være sammenhængende, men hvor du måske arbejder på egen hånd med problematikkerne i mellemliggende perioder. Afhængig af behov kan forløbet blive længere.
Efter en procesoptimering udfører i jeres opgaver effektivt, entydigt, fejlfrit og måske i et vist omfang automatisk. I får mere tilfredse kunder. I får mere tilfredse medarbejdere. I øger resultatet på bundlinjen og får redskaberne til rent faktisk at fastholde den situation fra opgave til opgave. Det ved vi af erfaring.