Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

Touchpoints, kunderejser og servicedesign

Når kunden er i kontakt med din virksomhed, sker det i såkaldte Touchpoints (kontaktpunkter). Touchpoints er f.eks. kontakt via telefon, mail, Web, Social Media, et fysisk skilt, en vejledning, en ordrebekræftelse eller en faktura.

Kundens (service-)oplevelse i alle Touchpoints påvirker kunderelationen, og det er derfor vigtigt at have fokus på kvaliteten i kundens rejse og berøring med din virksomhed.

På kurset ”Touchpoints, kunderejser og servicedesign” lærer du redskaber til at arbejde aktivt med forskellige kunderejser i din egen virksomhed.

Efter kurset har du helt konkret lært:

  • At forstå forskellige Touchpoints muligheder og begrænsninger
  • Eksempler på konkrete kunderejser som fungerer godt og mindre godt
  • At kortlægge og analysere kontaktpunkter og flow, når dine kunder kontakter dig/jer
  • At designe og optimere hensigtsmæssige kunderejser
  • At se Touchpoints gennem kundens øjne, og herved styrke dit kundefokus

målgruppe

Du er i målgruppen, hvis du ønsker at blive klogere (og dygtigere) til at forstå og optimere din virksomheds setup for kundekontakt. Du er f.eks. virksomhedeejer/leder, håndværker, ejendomsmægler, butiksansat/leder, webshop ejer, fysioterapeut, behandler etc.

For at kunne deltage på dette kursus skal du have gennemført: Service mindset

Vi arbejder med

På kurset arbejder vi Hands on med en kunderejse for at forstå de grundlæggende mekanismer i kundekontakt og kundeservice. Kurset lægger stor vægt på den praktisk tilgang til arbejdet med kunderejser, men er funderet i videnskabelige undersøgelser om kundeoplevelser. Du kommer til at arbejde aktivt med Touchpoints, kunderejser og servicedesign, og vi tager udgangspunkt i din egen virksomhed og jeres setup for kundekontakt.

internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Ring til os tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak.