Skriftlig kommunikation – Internt virksomhedsforløb

Du lærer:
Skriftlig kommunikation er til dig, der bruger det skrevne medie i din kommunikation med kunden, f.eks.:
Dette kursus er noget for dig, hvis en del af dit arbejde består i at skrive med kunderne. Hvad enten du arbejder med skriftlig kommunikation på daglig basis, eller du kun skriver med kunderne en gang i mellem, så kan du mindske risikoen for misforståelser samt øge sandsynligheden for, at beskeden bliver modtaget positivt. Du arbejder måske i en decideret servicefunktion – eller også i f.eks. en administrativ funktion, i logistik, økonomi, salg – eller andre steder, hvor du med det skrevne sprog har indflydelse på, hvordan kunderne oplever dig og din virksomhed.
Du har nu lært konkrete teknikker til effektiv og tidsbesparende skriftlig kommunikation, der samtidig giver kunden og dig selv en positiv og god serviceoplevelse.
Efter kurser kan du forvente:
Du vil på kurset få udleveret brugbart materiale, som du fremadrettet kan benytte som dit eget opslagsværk og værktøjskasse. Op til 1 måneder efter kurset har du mulighed for personlig sparring per e-mail, SMS eller telefon med vores underviser.
Husk at medbringe egen PC/MAC.
Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.
Brian Vang har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikations-uddannelse for private virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser. Brian Vang har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, på skrift og i personlige henvendelser, med særligt fokus på dialog og kropssprog. Han har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i alle typer af virksomheder, og har således en meget bred erfaringsbaser omkring service mindset.
Johnny Jensen har højt udviklede spidskompetencer i at skabe konkrete adfærdsændringer gennem enkle metoder, der er praktisk anvendelige umiddelbart efter, at man har lært dem. Johnny har i det private og det offentlige fungeret både som personaleleder og som ansvarlig for planlægning, tilrettelæggelse gennemførsel og kontrol af hundredevis af praktiske uddannelser. Alle med hovedvægt på at bibringe deltagerne viden, færdigheder og holdninger til at kunne udfylde deres til enhver tid gældende funktion. Johnny har gennem en årrække også været chef for en nordisk supportorganisation med fokus på loyale og glade kunder gennem effektive processer og gode serviceoplevelser.
Vi skræddersyr et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.
Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.
Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.
Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.