Tilmeld nyhedsbrev

Service Mindset – fundamentet for enhver kundekontakt

Service Mindset er for dig, der ønsker at styrke din kommunikation med kunden. Du ønsker redskaber til at omsætte din serviceholdning til konkret adfærd, og vil gerne have nogle tips og tricks til, hvordan man med enkle og praktiske metoder kan skabe bedre serviceoplevelser i den individuelle kundekontakt.

Kurset er praktisk orienteret, og du skal forvente masser af opgaver og aktivitet. Med baggrund i eksempler fra virkeligheden bygger du videre på din egen viden om god kommunikation, så du kan gå direkte hjem og arbejde med teknikkerne i din kontakt med kunderne.

Målgruppe

Service Mindset er for dig, der ønsker at styrke din kommunikation med kunden. Du vil gerne lære redskaber til at omsætte din serviceholdning til konkret adfærd, og vil gerne have nogle tips og tricks til, hvordan man med enkle og praktiske metoder kan skabe bedre serviceoplevelser i den individuelle kundekontakt.

God kundesevice kan  tydeligt ses på bundlinjen!

Kursusindhold

  • Hvad er service – set med kundens øjne?
  • De 4 servicevarianter – hvad gør du selv?
  • Service Mindset – hvordan ser det ud i praksis?
  • Introduktion til kundeadfærd – forstå hvorfor kunderne gør, som de gør
  • Hvad er ægte kundefokus – forstå betydningen af at sætte kunden i centrum
  • Peak End Rule – simple greb til den gode kundeoplevelse
  • Sådan håndterer du vanskelige kunder

Hvad kan du forvente

Du forstår og kender DNA’et i den gode serviceoplevelse. Du lærer helt konkrete teknikker – og får lov til at øve dig undervejs i kurset. Men du får oven i dette også teknikker med hjem, så du kan forankre metoderne fra kurset i din dagligdag.

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler.
  • En uddannelse bestående af teoretisk undervisning og praktiske øvelser
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokostbuffet, kage og naturligvis Wi-Fi til dine devices
  • Networking med andre kursister


Efter kurser kan du forvente:

  • Dages kursusmateriale og en fyldt værktøjskasse, som du efterfølgende kan benytte i hverdagen som dit eget opslagsværk
  • Et elektronisk kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer
  • Du bliver fordelskunde og kan opnå 15% på dit næste kursus, konference eller foredrag.
  • Du bliver medlem af vores kampagneprogram, som giver dig mulighed for at spare mange penge på kommende kurser, konferencer, uddannelser og foredrag.

 

Særlig praktisk information

Du vil på kurset få udleveret brugbart materiale, som du fremadrettet kan benytte som dit eget opslagsværk og værktøjskasse. Op til 1 måneder efter kurset har du mulighed for personlig sparring per e-mail, SMS eller telefon med vores underviser. Husk at medbringe egen PC/MAC.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Underviser

Brian Vang har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikations-uddannelse for private virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser. Brian Vang har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, på skrift og i personlige henvendelser, med særligt fokus på dialog og kropssprog. Han har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i alle typer af virksomheder, og har således en meget bred erfaringsbaser omkring service mindset.

Johnny Jensen har højt udviklede spidskompetencer i at skabe konkrete adfærdsændringer gennem enkle metoder, der er praktisk anvendelige umiddelbart efter, at man har lært dem. Johnny har i det private og det offentlige fungeret både som personaleleder og som ansvarlig for planlægning, tilrettelæggelse gennemførsel og kontrol af hundredevis af praktiske uddannelser. Alle med hovedvægt på at bibringe deltagerne viden, færdigheder og holdninger til at kunne udfylde deres til enhver tid gældende funktion. Johnny har gennem en årrække også været chef for en nordisk supportorganisation med fokus på loyale og glade kunder gennem effektive processer og gode serviceoplevelser.

Internt virksomhedsforløb

Vi desinger interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i de åbne forløb på vores hjemmeside samt specieldesignet Academy programs tilpasset virksomhedens ønsker og behov. Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Se mere information her

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
Ballerup 21. marts 2019 2.995 (DKK)*  

* price does not include taxes