SDComm – kommunikationsuddannelsen for servicedesk medarbejdere (3 dage)
INTERNE VIRKSOMHEDSFORLØB
– Sådan udvikler du en effektiv Servicedesk, der skaber værdi for brugerne.
Som Service desk medarbejder kan det svært at efterleve krav om øget effektivitet samtidig med at bevare et højt serviceniveau. Ofte kan de kommunikative kompetencer gøre en stor forskel i brugernes oplevelse af IT Service desk.
Med de rette redskaber kan alle lære god kommunikation, så brugeroplevelsen kommer helt i top. På dette kursus lærer du en række helt konkrete teknikker og metoder, som styrker dine kommunikative evner i det daglige arbejde i Service desken.
Du kan vælge at tage dette kursus og få tilsendt et kursusbevis på dine nye kompetencer eller gå op til eksamen som koster kr. 1.950 ekskl. moms og få tilsendt et uddannelsesbevis.
Relaterede kudeservice/IT-Support kurser
Gratis seminar om kundeservicekurser (3 timer)
Service Mindset (1 dag)
ITSD Professionel IT Support (1 dag)
ITSD Succesfuld Incident management (1 dag)
ITSD Optimal videndeling i service desken (1dag)
ITSD Personlig effektivitet i Service desken (1 dag)
ITSD Uddannelsen – Professionel IT Support (7 dage)
..find dem i menubaren under kurser og uddannelser