Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

Salg via kundeservice

Det relationsskabende salg med respekt for kunden

For mange mennesker er der en klar skillelinje mellem service og salg. Service hjælper folk mens salg gør det modsatte og ”prakker folk noget på”. På kurset hos serviceskolen.dk arbejder vi med mindset og udfordrer den gængse service ≠ salg tankegang.

Når dagen er omme har du lært:

    • At arbejde med ikke erkendte behov.
    • Agere proaktivt i en service situation.
    • At identificere købs- servicesignaler.
    • Eventyrsmodellen.
    • EFU modellen.
    • Proaktivitetstragten så salg bliver service.

Kunderne vil elske det, firmaet vil elske det og du vil elske det når kunderne får mere end de beder om og siger ”tusind tak bagefter.”

Praktisk information

Husk at medbringe egen PC/MAC.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00

Målgruppe

For at kunne deltage på dette kursus skal du have gennemført: Service mindset

Internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Ring til os på +45 53 80 90 04 og få en snak