Relationel Koordination i kundeservice
En væsentlig forudsætning for at levere god service til kunderne er, at din virksomheds forskellige afdelinger og teams kan samarbejde. Din kundeservicefunktion er afhængig af, at andre støtter op om kundekontakten, og at de f.eks. bliver forsynet med information, systemer, processer etc.
Relationel Koordination indeholder fantastiske redskaber til at sikre, at alle bidrager aktivt til at sætte kunden i centrum. Metoden giver alle fælles forståelse for opgaver og målsætninger, og giver alle bevidsthed om, hvordan de helt konkret kan bidrage til bedre kundeoplevelser.
På kurset anvender vi grundlæggende principper fra teorien om Relationel Koordination, og sikrer at du kan anvende principperne i din egen virksomhed
Efter kurset har du helt konkret lært at:
- Forstå de grundlæggende principper i Relationel koordination
- Anvende redskaber til at forbedre jeres interne kommunikation
- Styrke jeres interne relationer med enkle værktøjer
- Identificere optimeringsområder i samarbejde og kommunikation
- Facilitere processer for optimering af samarbejdet i din egen virksomhed