Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

Profiltyper

_____________________________________________________________________________________________________

Kender du dét, at du kan have svært ved at håndtere nogle typer af kunder, mens andre går som en leg? Det kan være ”måden de siger det på”, deres kropssprog, at de kan virke arrogante eller at de er alt for frembrusende.

Som servicemedarbejder er det vigtigt, at du kan give alle kunder en positiv serviceoplevelse, uanset hvordan de møder dig. Du må derfor lære at se bagom den umiddelbare adfærd, og forstå kundens profil og intention. Samtidig er det en fordel hvis du bliver bevidst om din egen profiltype, fordi det giver dig indsigt i dine styrker og udfordringer i forhold til andre profiltyper.

Når dagen er omme, har du både fået indsigt i kundernes typiske profiltyper, og samtidig lært hvordan du skaber en bedre dialog og service til forskellige profiltyper. Du lærer helt konkret:

  • At genkende de 4 grundlæggende profiltyper
  • At spotte deres adfærd og forstå årsagen bag adfærden
  • At forstå deres måde at kommunikere på
  • Din egen profiltypes styrker og faldgruber
  • At gøre kundeprofilerne glade og tilfredse
  • At udarbejde din egen Do’s and dont’s liste i forhold til de 4 profiltyper

Kursuskompagniet.dk, Peopleteam, kurse

Profiltyper leveres af Peopleteam, som er ATO Affiliates hos Aim4Knowledge og akkrediteret af PeopleCert® til at udbyde kurserne.

Målgruppe:

For at kunne deltage på dette kursus skal du have gennemført: Service mindset

Praktisk information

Husk at medbringe egen PC/MAC.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Ring til os på +45 53 80 90 04 og få en snak