Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

Optimering af medarbejder- og kundeloyalitet – gratis foredrag

Øg indtjeningen gennem optimering af medarbejder- og kundeloyalitet

Peter Winther har netop skrevet og udgivet sin første bog om loyalitet ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”. Denne aften fortæller han væsentlige pointer fra bogen og giver inspiration til, hvordan alle kan få udbytte af at tænke loyalitet ind i hverdagen og virksomhedsstrategien.

Lad dig inspirere og få mulighed for at stille de spørgsmål, du har i forhold til loyalitet, kunderejse, medarbejdertilfredshed m.m.

Bogen ”The Loyalty Virus” sælges på dagen for KUN 99 kr., normalpris 299 kr.

Arrangementet afholdes i:
World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup

Dato for afholdelse:
Torsdag den 20. juni kl. 17.00 – 18.30
Torsdag den 19. september 17.00 – 18.30

Dørene åbnes klokken 16.30, hvor der vil blive serveret en lille forfriskning og være mulighed for networking.

Deltagelse i arrangementet er GRATIS og tilmelding er bindende. Der faktureres et “No show fee” på 500 kr. for ikke at møde op efter tilmelding.

Der er et begrænset antal pladser, så det er først-til-mølle-princippet.

Tilmeld dig længere ned på siden.

Fordragsholder Peter Winther


Peter Winther er Loyalitetsekspert, forfatter, strategisk virksomhedsudvikler, international foredragsholder og ECHO dommer, underviser, coach og mentor.

Peter Winthers mantra er, at kun gennem et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omkringliggende samfund sikrer virksomheden sig vedvarende succes.

Gennem en bred vifte af foredrag og uddannelser, opnås muligheden for at få endnu gladere og loyale medarbejdere. Deres professionelle indsats skaber glade og tilfredse kunder, samt et endnu bedre image i det omkringliggende samfund.

Dette sikrer øget indtjening, der giver mulighed for forretningsudvikling. Denne tiltrækker endnu flere glade og loyale kunder – og helt sikkert også de helt rigtige medarbejdere.

Peter Winther har siden sin karrieres begyndelse i 1987 beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen både på strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau.

I mere end 30 år har han som henholdsvis sælger, kontaktchef, salgschef, salgs- og marketingdirektør samt ejer og direktør i egen konsulentvirksomhed arbejdet med og for en række nationale og internationale virksomheder i både ind- og udland.

Læs mere om Peters foredrag på SpeakersLounge her→

Internt virksomhedsforløb eller foredrag

Vi designer tilpasset virksomhedens ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere og foredragsholder kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Læs mere information her

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
WTC Ballerup 19/9-2019 Kl. 17.00 – 18.30 0 (DKK)*  

* price does not include taxes