Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk
  • +45 2260 1170
  • info@kursuskompagniet.dk
Kursus Kompagniet
Menu
  • BLIV LEVERANDØRER
  • KURSER & UDDANNELSER
    • DRONERÆS
    • E-LEARNING & ONLINE FORLØB
    • GRAFISK DESIGN
    • GRATIS EVENTS
    • HR, ORGANISATION & ARBEJDSMILJØ
    • IT, MICROSOFT OFFICE & SOCIALE MEDIER
    • ITIL 4®
    • KUNDESERVICE & IT SUPPORT
    • LEDELSE & KOMMUNIKATION
    • PERSONLIG UDVIKLING
    • PODCAST
    • PROJEKTLEDELSE
    • SAFE®
    • SALG
    • STRESSKURSER
    • ØKONOMI & JURA
    • UDDANNELSER
    • VIRKSOMHEDSFORLØB
    • KONFERENCER
    • SPEAKERSlounge foredragsrække 2020
  • FOREDRAG
  • MENU
    • NYT
    • ARTIKLER
    • KAMPAGNETILBUD
    • KONSULENTTJENESTEN
    • KURSUSMÆGLERNE
    • VORES KUNDER
    • PROFIL
    • VILKÅR & BETINGELSER
  • KONTAKT OS
Vælg en side
henter...

Optimal vidensdeling i servicedesken (1 dag)

Udbydes som tilrettet virksomhedsforløb.

Få nye værktøjer til knowledge management i Servicedesken

På dette kursus lærer du konkrete metoder til vidensdeling/knowledge management. Metoderne kan bruges både til personlig videns opsamling til at forbedre hele afdelingens knowledge management, så dagligdagens support forbedres i forhold til hurtigere og mere korrekte løsninger til brugerne og/eller dig selv.

Metoderne tager udgangspunkt i jeres eksisterende tekniske løsninger, og kræver således ikke indkøb af særlige programmer. Når du er færdig med kurset, kan du opbygge vidensartikler med fokus på hurtigere løsning af sager (f.eks. incidents og bestillinger), og har også lært metoder til strukturering, søgning og opdatering af artikler, uden at det kræver nævneværdigt mere tid i dagligdagen.

Prisen er inkl. fuld forplejning og kursusmateriale, som du efterfølgende kan benytte som dit eget opslagsværk.

Se også vores gratis events her >>

Optimal vidensdeling i servicedesken  leveres af Peopleteam, som er ATO Affiliates hos Aim4Knowledge og akkrediteret af PeopleCert® til at udbyde kurserne.

Kursuskompagniet.dk, Peopleteam, kurse

Målgruppe

Dette kursus henvender sig til personer, der arbejder med viden som afgørende element for deres effektivitet. Du sidder måske i en IT support/ Service desk/Help desk – eller også har du til opgave at dokumentere og anvende løsninger og workarounds i anden rolle i IT.

Kursusindhold

Forløbet tilpasse virksomhedens ønsker, målsætninger og behov.
Sådan opbygger du brugbare vidensartikler (best practice)

  • Grundlæggende intro til knowledge management – hvorfor er det en god ide?
  • SOKA-modellen til at udarbejde og anvende brugbare vidensartikler
  • Typer af artikler (workarounds og vejledninger)
  • Indhold og struktur
  • Søgbarhed og tagging
  • Sprog og fagsprog i vidensartikler

Sådan opbygger du brugbare vidensartikler (i din egen hverdag)

  • Byg dine egne artikler
  • Faldgruber og udfordringer
  • Hvordan skal artikler udarbejdes i jeres eget system?


Certificering
Du kan få certifikat på din viden gennem beståelse af en 30 minutters eksamen med 20 multiple choice spørgsmål med hjælpemidler. Beståelseskravet er 65% (13 rigtige). DKK 995,00

Hvad kan du forvente

Du kan opbygge vidensartikler med fokus på hurtigere løsning af sager (f.eks. incidents og bestillinger), og har også lært metoder til strukturering, søgning og opdatering af artikler, uden at det kræver nævneværdigt mere tid i dagligdagen.

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam
  • Et kursus bestående af teoretisk undervisning og praktiske øvelser og afsluttende eksame


Efter kurser kan du forvente:

  • Dages kursusmateriale og en fyldt værktøjskasse, som du efterfølgende kan benytte i hverdagen som dit eget opslagsværk
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikatione

Særlig praktisk information

Du vil på kurset få udleveret brugbart materiale, som du fremadrettet kan benytte som dit eget opslagsværk og værktøjskasse. Op til 1 måneder efter kurset har du mulighed for personlig sparring per e-mail, SMS eller telefon med vores underviser. Husk at medbringe egen PC/MAC.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Underviser

Johnny Jensen har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Expert, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk og personaleledelse. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.

Brian Vang er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikationsuddannelse for virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser.

Internt virksomhedsforløb

Vi tilpasser dette  forløb virksomhedens ønsker, målsætninger og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Se eksempler på interne virksomhedsforløb her

Afholdelsessteder

Virksomhedsforløbet tilbydes i hele landet | +45 5380 9004

KONTAKT OS PÅ TLF. 5380 9004, VI TAR GERNE EN UFORLIGTENDE SNAK.

We're sorry, but all tickets sales have ended because the event is expired.

2.5000 DKKEkskl. moms

Tilmeld dig nu

Filer til download

Tilgængelig i

Virksomhedsforløbet tilbydes i hele landet

Tidspunkt

Tilpasses

Du ønsker at udvikle dig selv og din kommunikative evner med specifikke metoder, der er lige til at anvende i dagligdagen. Vi hjælper dig med at skabe og styrke den gode kundeoplevelse.
Pris: 9.995,-

SDComm – kommunikationsuddannelsen for servicedesk medarbejdere (3 dage)

En hverdag med konstruktive løsninger og dialoger. Brug konflikten konstruktivt – det giver plads til nytænkning. Vi giver dig teknikker til at løse konflikter og styrke din kommunikation med andre.
Pris: 8.500,-

Privat: Effektiv kommunikation & konflikthåndtering (2 dage)

Står du og din virksomhed overfor større forandringer, eller oplever I at der er flere modspillere end medspillere når i implementerer nye tiltag? Så er 1-dags kurset Forandringsparathed løsningen.
Pris: 4.995,-

Privat: Forandringsparat? Lær at takle forandringer i organisationen (1 dag)

Kompetenceudviklingsportalerne ApS

Rosenvængets Allé 25
DK-2100 København Ø
info@kursuskompagniet.dk
+45 22 60 11 70
Cvr nr. 41408170

En del af TACK International A/S

Kurser & uddannelser

  • Kurser & udddannelser
  • E-learning & Online forløb
  • Virksomhedsforløb
  • Foredrag
  • Gratis events
  • Bliv leverandør

Følg os socialt

  • Kurser & udddannelser
  • E-learning & Online forløb
  • Virksomhedsforløb
  • Foredrag
  • Gratis events
  • Bliv leverandør