Optimal vidensdeling i servicedesken (1 dag)
Udbydes som tilrettet virksomhedsforløb.
Få nye værktøjer til knowledge management i Servicedesken
På dette kursus lærer du konkrete metoder til vidensdeling/knowledge management. Metoderne kan bruges både til personlig videns opsamling til at forbedre hele afdelingens knowledge management, så dagligdagens support forbedres i forhold til hurtigere og mere korrekte løsninger til brugerne og/eller dig selv.
Metoderne tager udgangspunkt i jeres eksisterende tekniske løsninger, og kræver således ikke indkøb af særlige programmer. Når du er færdig med kurset, kan du opbygge vidensartikler med fokus på hurtigere løsning af sager (f.eks. incidents og bestillinger), og har også lært metoder til strukturering, søgning og opdatering af artikler, uden at det kræver nævneværdigt mere tid i dagligdagen.
Prisen er inkl. fuld forplejning og kursusmateriale, som du efterfølgende kan benytte som dit eget opslagsværk.
Se også vores gratis events her >>
Optimal vidensdeling i servicedesken leveres af Peopleteam, som er ATO Affiliates hos Aim4Knowledge og akkrediteret af PeopleCert® til at udbyde kurserne.