Tilmeld nyhedsbrev

KOORDINATORUDDANNELSEN

– et udviklingsforløb for assistenter, sekretærer og koordinatorer

(KOR) 5 MODULER – 7 DAGE inklusiv individuel coaching og ekstra valgfrit kursus
– en del af Kursus-Kompagniets Academy program.

Koordinatoruddannelsen er et intensivt uddannelsesforløb for dig, der i det daglige arbejder som PA/chefsekretær, sekretær, receptionist, assistent eller koordinator, og som gerne vil udvikle dine personlige og faglige kompetencer. Du har allerede, eller er på vej til en central koordinerende og planlæggende rolle i organisationen, og arbejder dagligt med at kommunikere på flere niveauer.

En dygtig PA/sekretær, koordinator eller receptionist skal kunne mange ting, og konstant bevare overblikket, også i pressede situationer.
Vi ved, du skal være rustet til at håndtere mange forskellige krav på mange forskellige niveauer. Du skal have et skarpt boldøje, for dit job kræver mange bolde i luften, du skal arbejde hurtigt, effektivt og professionelt, og ikke mindst trives med konstante forandringer.

For at kunne imødekomme de krav din nærmeste chef, kunder, andre chefer, kolleger og andre interessenter kommer med, og stadig være en kompetent sparringspartner for alle, er det derfor vigtigt at du hele tiden udvikler dig, og styrker dig selv og dine kompetencer. Gør derfor som mange andre, og tilmeld dig Kursuskompagniets Koordinatoruddannelse – en del af vores Academy Program.

Uddannelsen her vil forstærke din position og hjælpe dig til at udbygge din rolle fremadrettet. Som noget særligt får du selv mulighed for at udvælge særlige indsats/ interesseområder undervejs – modul 5 er et valgfrit kursus, du kan tage efter endt certificering – samt mulighed for personlig rådgivning/coaching med en af vores dygtige undervisere.

Modulerne behøver ikke nødvendigvis at tages i anførte rækkefølge – du vælger selv, hvornår du ønsker at deltage på de forskellige moduler i foråret og/eller i efteråret. Du kan tage modulerne i både Århus og Ballerup.

 

Selve uddannelsen kan forlænges og udbygges med et akademifag i ”Organisering – fokus på forandringer” til 5 ECTS-point. Kontakt os for nærmere information om dette.

Prisen er inkl. fuld forplejning på uddannelsesdagene, kursusmateriale, som du efterfølgende kan benytte som dit eget opslagsværk samt overnatning på internat på modul 3 og et valgfrit 1-dags kursus til en værdi af kr. 5.500,00.

Målgruppe

Uddannelsen er for PA’er, assistenter, sekretærer og koordinatorer, der vil fremstå som den professionelle sparringspartner med overblik, overskud og gennemslagskraft gennem effektiv kommunikation. Hvis du ønsker at udbygge din rolle og forstærke din position samt øge dine karrieremuligheder, er dette forløb det helt rigtige for dig.

Undervisningsperioder, opbygning og moduler

Undervisningsperioder

Uddannelsen afholdes forår 2019

  • 23.april- 12.juni  Århus
  • 25.april – 13.juni  København

Uddannelsen afholdes efterår 2019

  • 19.august – 3.oktober  Århus
  • 21.august – 2.oktober  København

Uddannelsen afholdes vinter 2020

  • 20.januar – 3. marts  Århus
  • 22.januar – 4. februar  Ballerup

Opbygning

  • 6 kursusdage fra kl. 9-16 samt 1 certificeringsdag.
  • 1 kursusdag efter eget valg ( max.pris 5.500) Skal være brugt senest 12 mdr. efter endt certificering
  • Internatophold med overnatning og fuld forplejning på modul 3
  • Kursusmateriale
  • Personlig Disc-test
  • Fuld forplejning alle uddannelsesdage
  • Uddannelsesbevis og certificering
  • Personlig Coaching /sparringssamtale efter endt uddannelse. Tidspunkt aftales med underviser

Moduler:

Modul 1 – Effektiv kommunikation og konflikthåndtering – fra assertiv kommunikation til konfliktløsning
Modul 2 – Koordinatorrollen i centrum – forventninger, roller, psykologi og selvledelse
Modul 3 – Værktøjer og redskaber – God mødeledelse, projekstyringsværktøjer og masser af tips og        tricks
Modul 4 – Afsluttende oplæg og certificeringsdag
Modul 5 – Valgfrit kursus fra Kursuskompagniet

 

Særlige praktiske informationer

Du vil før uddannelsens start få udleveret brugbart uddannelsesmateriale, som du fremadrettet kan benytte som dit eget opslagsværk og værktøjskasse. Op til 3 måneder efter uddannelsens afslutning har du mulighed for personlig sparring (e-mail, SMS eller telefon) med din underviser. Husk at medbringe egen PC/MAC.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig dagligt mellem kl. 9.00-16.00.

Kursusleder, Trainer / underviser og indlægsholder Trine Egede

Trine Egede er Certificeret Arbejdslystkonsulent og ledelsesrådgiver med speciale indenfor Projekt- og Procesledelse, forandringsprocesser og ikke mindst det psykiske arbejdsmiljø.

Trine kommer med en baggrund som professionel underviser og foredragsholder, leder og kursustilrettelægger i både Danmark og Grønland.

Hun er oprindeligt uddannet folkeskolelærer og skoleleder, men har efter springet fra skoleverdenen videreuddannet sig, og arbejder i dag med kompetenceudvikling hos ledere og ledelser, der ønsker at gå fremtiden i møde med en stærk ledelseskultur, kompetente og fremsynede ledere samt et udviklingssyn, der sikrer indfrielse af hele organisationens potentiale.

Hun laver skræddersyede kurser, oplæg og virksomhedsforløb, hvor fokus primært er lagt på samarbejde og det gode arbejdsmiljø – herunder bæredygtig ledelse, teamledelse og -samarbejde og på at sikre medarbejderes og ledelsers motivation og trivsel under forandringer både i offentlige samt private virksomheder.

Hun er et aktivt og engageret menneske, og det giver sig udslag i både frivilligt arbejde og bestyrelsesarbejde flere steder.

Internt forløb

Vi designer interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i de åbne forløb på vores hjemmeside samt specieldesignede Academy Programs tilpasset virksomhedens ønsker og behov. Vores kompetente og erfarne undervisere7 konsulenter kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønsket et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet. Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Læs mere information her

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
Århus 20-21/1 + 3-4/2 + 17-18/2-2020 + Eksamens dato aftale ved opstart 21.995 (DKK)*  
Ballerup 22-23/1 + 5-6/2 + 19-20/2-2020 + Eksamens dato aftale ved opstart 21.995 (DKK)*  

* price does not include taxes