Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

Klagehåndtering

En kundeklage som ikke håndteres godt og professionelt, ender oftest i en mistet kunde. Men, hvis vi gør os umage for at håndtere den utilfredse kunde godt, så viser undersøgelser, at vi faktisk kan ende med at gøre endnu mere tilfredse og loyale end før klagen opstod.

På kurset hos serviceskolen.dk lærer du helt konkrete kommunikative teknikker, som gør dig i stand til at håndtere utilfredse kunder. Når dagen er omme har du lært:

  • At identificere forskellige grader af konflikter
  • At forstå hvordan forskellige profiltyper reagerer når de er utilfredse
  • At forstå baggrunden for kundernes reaktion og utilfredshed
  • At blive bedre til at lytte aktivt og nærværende til kundens problem
  • At anerkende kundens frustration uden nødvendigvis at give ham/hende medhold i klagen
  • At sige nej på en god måde
  • At kommunikere ligeværdigt med kunden
  • At sætte personlige grænser for dig selv
  • At styre samtalen i tilspidsede situationer

I løbet af kurset træner vi teknikker til håndtering af utilfredse kunder. Det hele foregår i rolige og trygge omgivelser, så du bliver klædt godt på til at håndtere de ”rigtige” utilfredse kunder, som du kan møde i dit arbejde.

Kursuskompagniet.dk, Peopleteam, kurse

Klagehåndtering leveres af Peopleteam, som er ATO Affiliates hos Aim4Knowledge og akkrediteret af PeopleCert® til at udbyde kurserne.

Praktiske informationer

Husk at medbringe egen PC/MAC.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Målgruppe

For at kunne deltage på dette kursus skal du have gennemført: Service mindset

Ring til os på +45 53 80 90 04 og få en snak