Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk
  • +45 2260 1170
  • info@kursuskompagniet.dk
Kursus Kompagniet
Menu
  • BLIV LEVERANDØRER
  • KURSER & UDDANNELSER
    • DRONERÆS
    • E-LEARNING & ONLINE FORLØB
    • GRAFISK DESIGN
    • GRATIS EVENTS
    • HR, ORGANISATION & ARBEJDSMILJØ
    • IT, MICROSOFT OFFICE & SOCIALE MEDIER
    • ITIL 4®
    • KUNDESERVICE & IT SUPPORT
    • LEDELSE & KOMMUNIKATION
    • PERSONLIG UDVIKLING
    • PODCAST
    • PROJEKTLEDELSE
    • SAFE®
    • SALG
    • STRESSKURSER
    • ØKONOMI & JURA
    • UDDANNELSER
    • VIRKSOMHEDSFORLØB
    • KONFERENCER
    • SPEAKERSlounge foredragsrække 2020
  • FOREDRAG
  • MENU
    • NYT
    • ARTIKLER
    • KAMPAGNETILBUD
    • KONSULENTTJENESTEN
    • KURSUSMÆGLERNE
    • VORES KUNDER
    • PROFIL
    • VILKÅR & BETINGELSER
  • KONTAKT OS
Vælg en side
henter...

Personlig effektivitet i Servicedesken – internt virksomhedsforløb


Mindre stress, mere fra hånden og bedre arbejdsglæde

På dette internt forløb får virksomhedens medarbejderene nye værktøjer til at udvikle og øget effektivitet i det daglige arbejde. De lærer at skelne mellem forstyrrende elementer og håndgribelige opgaver – og får på den måde både bedre overblik og overskud i hverdagen – samtidig med, at de bliver en mere værdifuld medarbejder set med virksomhedens øjne. Metoderne kan bruges både arbejdsmæssigt og privat, og kan omsættes og implementeres i medarbejdernes arbejdsdag og privat umiddelbart efter forløbet.

 

Kursuskompagniet.dk, Peopleteam, kurse

Personlig effektivitet i Servicedesken – internt virksomhedsforløb leveres af Peopleteam, som er ATO Affiliates hos Aim4Knowledge og akkrediteret af PeopleCert® til at udbyde kurserne.

 

Målgruppe

Dette interne forløb er til virksomheden, der søger nye og effektive værktøjer til at udvikle medarbejderne personligt og øge effektivitet i deres servicedesk.

Metoderne kan bruges både arbejdsmæssigt og privat, og kan omsættes til medarbejdernes hverdag umiddelbart efter endt kursusforløb.

Indhold

Fokus, overblik og overskud i dagligdagenLær at fokusere på dine kerneopgaver, og få en konkret metode til at mindske stressende vilkår

  • Forstå vilkårs indflydelse på kerneopgaver
  • Find ud af, hvor du kan ”aflevere” vilkår, så de ikke forstyrrer i dagligdagen
  • Få ro til at løse dine kerneopgaver
  • Fjern forstyrrende og irriterende elementer fra dit fokus


Sådan øger du din effektivitet i hverdagen

Lær at minimere afbrydelser, og få mere fra hånden i en travl hverdag

  • Lær om context switching og betydningen heraf
  • Identificer din context switching og sæt den i system

Konkrete tips til personlig effektivitet

  • Sådan forbedrer du din koncentration
  • Øg fokus og strukturér din arbejdsdag
  • Reducér forstyrrelser

Udarbejd din egen personlige effektiviseringsplan

Certificering
Du kan få certifikat på din viden gennem beståelse af en 30 minutters eksamen med 20 multiple choice spørgsmål med hjælpemidler. Beståelseskravet er 65% (13 rigtige). DKK 995,00

Gratis seminar
Interesseret i en smagsprøve? Tilmeld dig vores 3 timers gratis seminar om kundeservicekurser her

Hvad kan du forvente

Kan dine medarbejdere skelne mellem forstyrrende elementer og håndgribelige opgaver –  gi dine medarbejdere i servicedesken et bedre overblik og overskud i hverdagen –  de er eller kan blive værdifulde medarbejdere.

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler.


Efter forløbet kan du forvente:

  • Dages kursusmateriale og en fyldt værktøjskasse, som du efterfølgende kan benytte i hverdagen som dit eget opslagsværk
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer
  • Du bliver medlem af vores Kursus-Kompagniets kampagneprogram, som giver dig mulighed for at deltage på vores gratis seminarer og foredrag samt spare mange penge på kommende kurser, konferencer, uddannelser og foredrag.

Særlig praktisk information

Der bliver udarbejdet skræddersyet materiale, som lægger vægt på ønkser og behov hos den enkelste virksomhed.

Op til 1 måneder efter endt forløb, er der mulighed for personlig sparring per e-mail, SMS eller telefon med vores underviser.

Er der spørgamål eller ønsker du et personligt møde med vores konsulet, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Underviser Johnny Jensen & Brian Vang

Johnny Jensen har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Expert, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk og personaleledelse. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.

Brian Vang er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikationsuddannelse for virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser.

Internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Afholdelsessteder

Hele landet | Teledon: +45 5380 9004

Ring til Britt Vangsgaard på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak

We're sorry, but all tickets sales have ended because the event is expired.

Ring på +45 2260 1170 for pris

Tilmeld dig nu

Filer til download

Tilgængelig i

Hele landet
Du får den komplette værktøjskasse inden for professionel IT-Support. Du får tilført alle de nødvendige værktøjer der skal til for, at give den ypperste IT-Support til dine kunder.
Pris: ,-

Professionel IT Support uddannelsen – internt virksomhedsforløb

På Service Mindset interne virksomhedsforløb kurset får virksomheden og medarbejderene et stærkt teoretisk og praktisk fundament til at skabe den bedst mulige serviceoplevelse i enhver kundekontakt.
Pris: ,-

Service Mindset – fundamentet for enhver kundekontakt – Internt forløb

Mange kundevendte funktioner har behov for at måle performance og kundetilfredshed. Et fejlagtigt setup i KPI’er eller målinger kan i bedste fald resultere i spildt tid og resultatløs indsats.
Pris: Ring +45 5380 9004,-

Målinger og KPI’er i service – Internt forløb

Kompetenceudviklingsportalerne ApS

Rosenvængets Allé 25
DK-2100 København Ø
info@kursuskompagniet.dk
+45 22 60 11 70
Cvr nr. 41408170

En del af TACK International A/S

Kurser & uddannelser

  • Kurser & udddannelser
  • E-learning & Online forløb
  • Virksomhedsforløb
  • Foredrag
  • Gratis events
  • Bliv leverandør

Følg os socialt

  • Kurser & udddannelser
  • E-learning & Online forløb
  • Virksomhedsforløb
  • Foredrag
  • Gratis events
  • Bliv leverandør