Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

ITIL®4 – Gratis introseminar

 

Et hurtigt overblik over den nyeste version af verdens mest udbredte service management rammeværk

På ITIL 4 Intro får du indblik i den overordnede struktur og de vigtigste nyheder i den seneste version af verdens mest udbredte service management rammeværk til styring af IT- og digitale services.

Formål:
ITIL 4 vil bl.a. fokusere på integration af DevOps, Agile og Lean, og du har efter et ITIL 4 Intro-kursus viden til at beslutte, om ITIL 4 kan skabe værdi for dig og din organisation.

I tråd med tidligere, er ITIL stadig et fælles sprog for IT-professionelle, men i ITIL 4 får du desuden info om alle de nye tiltag, som tusindvis af organisationer har erfaret som god praksis i styring af værdiskabende services til brugere og kunder.

Kursusindhold og nyheder i forhold til version 3
På ITIL 4 Intro gennemgår vi følgende elementer:

Introduktion til ITIL som filosofi

  • Nyheder i ITIL 4
  • Hvad kan genbruges fra ITIL v3
  • Overgang fra ITIL v3 til ITIL 4
  • ITIL 4 Certification Scheme

ITIL 4 er en omfattende videreudvikling af version 3, og giver et langt mere praktisk og fleksibelt grundlag for organisationens digitale transformation. ITIL 4 bidrager med en operationel og end-to-end digital model til levering og drift af produkter og IT services. ITIL 4 gør det muligt for IT-afdelingen at spille en større og mere afgørende rolle i forbindelse med forretningsstrategien. Derudover giver ITIL 4 også et overordnet end-to-end perspektiv, der integrerer både DevOps, Lean IT og agil udvikling.

Målgruppe og forudsætninger
Kurset henvender sig til alle, der ønsker info om ITIL 4 – eller ønsker at kende til forskellene mellem ITIL v3 og ITIL 4.
Arbejder du med at styre eller levere digitale services, kan kurset bruges til at få et overblik over, om ITIL 4 kan skabe værdi for netop dette arbejde.

Derfor er kurset blandt andet relevant for:

  • Alle it-professionelle, der indgår i it-organisationens serviceprocesser
  • It-ledere
  • Procesejere og -managers
  • Projektledere
  • Enterprise arkitekter
  • Service- og kundeansvarlige
  • Service management konsulenter
  • Tilmeld dig nederst på siden.

Se alle vores gratis events her >>

OBS – denne beskrivelse opdateres løbende efterhånden som information frigives fra Axelos (ejer af ITIL)

Underviser

Johnny Jensen har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Expert, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk og personaleledelse. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.

Internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr gerne et interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Ring til os på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Tilmelding til gratis seminar her

Detaljer Pris Stk.
WTC Ballerup 24/5-2019 Kl. 09.00-12.00 0 (DKK)*  

* price does not include taxes