Tilmeld nyhedsbrev
Vælg en side

ITIL 4® Managing Professional – Transition Module

Opgradér dit ITIL v3 Expert certifikat til ITIL 4

Med dette kursus kan du “spare” hele fire ITIL 4 Higher level-kurser, og samtidig opnå titlen “ITIL 4® Managing Professional”. Følgende 4 certifikater er indeholdt i denne titel:

    • Create, Deliver & Support
    • High Velocity IT
    • Drive Stakeholder Value
    • Direct, Plan & Improve

Dertil behøver du heller ikke at tage ITIL 4® Foundation, da relevant indhold herfra også er en del af kurset.

 

Kursuskompagniet.dk, Peopleteam, kurse
ITIL® 4 Foundation leveres af Peopleteam, som er ATO Affiliates hos Aim4Knowledge og akkrediteret af PeopleCert® til at udbyde kurserne.

Målgruppe og forudsætninger

Dette kursus er specielt målrettet dig, der enten er ITIL v3 Expert – eller som har mindst 17 point i ITIL v3 pointsystem. Har  du færre point, så kontakt os for at høre, hvordan du kan få de sidste point på den hurtigste måde.

Kurset er meget intensivt, og du skal afsætte god tid til forberedelse før kurset. Derudover skal du sikre dig, at du har mulighed for at koncentrere dig om kurset og afsætte flere timer mellem hver kursusdag til repetition og lektier.

Indhold & emner, der gennemgås på kurset

 

  • The key concepts of service management
  • How the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
  • The four dimensions of service management
  • The purpose and components of the ITIL service value system
  • The activities of the service value chain, and how they interconnect
  • How to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
  • How relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
  • How to create, deliver and support services
  • The high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
  • The digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
  • The importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT
  • How customer journeys are designed
  • How to foster stakeholder relationships
  • How to shape demand and define service offerings
  • How to onboard and offboard customers and users
  • How to act together to ensure continual value co-creation (service consumption / provisioning)
  • How to realise and validate service value
  • The scope and activities relevant to Direct and plan
  • The role of GRC and how to integrate the principles and methods into the service value system
  • How to use the key principles and methods of Organizational Change Management to direction, planning and improvement

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Kursusinformationer

Sprog
Kurset afholdes på dansk med engelske kursusmaterialer og engelsk eksamen.

Kursusmateriale
Kursusmaterialer er inkluderet i prisen, og du får adgang til materialet i god tid før kurset.

Materialet er elektronisk, og du skal medbringe din egen PC.

Eksamen
Eksamen foregår på kursets sidste dag. Eksamensform og varighed er endnu ikke fastlagt. Ved beståelse opnår du certifikatet og titlen “ITIL® 4 Managing Professional”.

Bemærk: Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Tablet/iPad er desværre ikke understøttet til denne type eksamen.

Akkreditering
Peopleteam er som ATO Affiliate hos Aim4Knowledge akkrediteret af PeopleCert til at udbyde dette kursus.

Særlig praktisk information

Praktiske informationer

Varighed: 5 dage
Tidspunkt: 9.00 – 17.00
Kursuspris: 14.495,- ekskl. moms
Eksamenspris: 2.450,- ekskl. moms

Kursusprisen inkluderer forplejning og kursusmateriale.

* Eksamensprisen er endnu ikke fastsat, og der kan komme ændringer til den angivne pris.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00

Underviser

Johnny Jensen har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Expert, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk og personaleledelse. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.

Brian Vang er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikationsuddannelse for virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser.

Internt virksomhedsforløb

Vi skræddersyr dette interne virksomhedsforløb med udgangspunkt i virksomhedens, processer, ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 1 måneder efter endt forløb.

Ring til os på tlf. +45 5380 9004 og få en uforpligtende snak om mulighederne for et internt forløb i jeres virksomhed.

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
Ballerup 30/9 - 4/10-2019 kl. 09.00-17.00 med eksamen 16.945 (DKK)*  
Ballerup 30/9 - 4/10-2019 kl. 09.00-17.00 uden eksamen 14.495 (DKK)*  
Ballerup 9-13/12-2019 kl. 09.00-17.00 med eksamen 16.945 (DKK)*  
Ballerup 9-13/12-2019 kl. 09.00-17.00 uden eksamen 14.495 (DKK)*  

* price does not include taxes


14.495 DKKEkskl. moms