Tilmeld nyhedsbrev

GRATIS SEMINAR OM KUNDESERVICEKURSER

På seminaret får du eksempler på hvordan du kan servicere dine kunder, og hvad konsekvensen af henholdsvis god og dårlig kundeservice er. Derudover får du inspiration og konkrete tips hvordan du umiddelbart efter kurset kan styrke din kundeservice. Du kan allerede efter seminaret bruge disse tips til at skabe endnu bedre serviceoplevelser for dine kunder.

Kursus-Kompagniet.dk har indgået samarbejde med Serviceskolen og kører parallelle lederkurser, som sikrer det ledelsesmæssige fokus og nødvendige supplement til ændring af medarbejderadfærd. På gratis-seminaret løfter vi sløret for kursusindholdet for både medarbejdere og ledere.

Se også vores 1-dags kursus Service Mindset  – vil du forstår og kende DNA’et i den gode serviceoplevelse?

Kom og hør om uddannelsen er relevant for dig. Det er både uforpligtende og gratis. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores moderne kursuslokaler her i World Trade Center, Ballerup.

Målgruppe

Dette gratis seminar henvender sig til personer som arbejder i kundeservice eller med andre former for bruger- og kundekontakt. Det kunne være i kontaktcentre, borgerservice, IT-support, service desk, hotline, servicecentre og lignende.

Indhold

  • If it ain’t broke, don’t fix it? Hvad er der egentlig brug for at forbedre?
  • Servicevarianter og betydningen for den serviceoplevelse, du skaber

Gennemgang af 4 kurser med helt konkrete teknikker til at skabe gode serviceoplevelser

  • Hvad er Service Mindset, og hvordan oplever kunden det?
  • Den telefoniske serviceoplevelse
  • Den skriftlige serviceoplevelse
  • Kropssprog i kundekontakten

Kundefokus og relationel koordinering

  • Kunderejsen og Service Design
  • KPI’er og målinger
  • Fra værdi til handling

Hvad kan du forvente

Som en forsmag på  hvad der skal til for at skabe bedre serviceoplevelser. Metoderne kan anvendes direkte i praksis, når du kommer hjem.

 

Særlig praktisk inforamtion

Der er fri parkering ved World Trade Center i Ballerup.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Indlægsholder

Underviser:

Johnny Jensen har højt udviklede spidskompetencer i at skabe konkrete adfærdsændringer gennem enkle metoder, der er praktisk anvendelige umiddelbart efter, at man har lært dem. Johnny har i det private og det offentlige fungeret både som personaleleder og som ansvarlig for planlægning, tilrettelæggelse gennemførsel og kontrol af hundredvis af praktiske uddannelser. Alle med hovedvægt på at bibringe deltagerne viden, færdigheder og holdninger til at kunne udfylde deres til enhver tid gældende funktion. Johnny har gennem en årrække også været chef for en nordisk supportorganisation med fokus på loyale og glade kunder gennem effektive processer og gode serviceoplevelser.

Brian Vang har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikations-uddannelse for private virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser. Brian Vang har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, på skrift og i personlige henvendelser, med særligt fokus på dialog og kropssprog. Han har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i alle typer af virksomheder, og har således en meget bred erfaringsbaser omkring service mindset.

 

Internt virksomhedsforløb

Vi designer interne virksomhedsforløb og foredrag med udgangspunkt i de åbne forløb på vores hjemmeside samt specieldesignet Academy programs tilpasset virksomhedens ønsker og behov. Vi kan  anbefale at du også kigger på vores nye kursus SERVICE MINDSET.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Der vil være mulighed for sparring med underviser per telefon og e-mail op til 3 måneder efter endt forløb.

Se mere information her

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
Ballerup 13/12-2018 0 (DKK)*  
Århus 10/1-2019 0 (DKK)*  

* price does not include taxes