Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk

Gratis seminar: Kundeservice Teamleder Bootcamp

På dette gratis seminar får du konkret viden om det helt nye og meget praktiske kursus ”Kundeservice Teamleder Bootcamp”

At være teamleder i en serviceorganisation er en spændende udfordring, som kræver et bredt spektrum af forskellige kompetencer. Du kan f.eks. opleve at have ansvaret for den daglige ledelse, at medarbejderne er klar og motiverede, at styre vagtplanlægningen, at sikre den daglige drift, at medarbejderne udvikler sig og leverer resultater, og at kundeservicen er helt i top.

Hos Serviceskolen anerkender vi kompleksiteten i teamlederens jobfunktion, og vi ønsker at styrke teamledere til at mestre og balancere de mange opgaver og ansvarsområder. Derfor har vi udviklet Kundeservice Teamleder Bootcamp, og sammensat et kursusforløb som målrettet sigter efter at styrke relevante kompetencer for teamledere. Vi er opmærksomme på at nye tillærte kompetencer skal kunne bruges i forhold til hverdagens udfordringer, og derfor har vi stor fokus på at gøre forløbet særdeles praktisk orienteret.

Når du har gennemført alle 3 moduler i Kundeservice Teamleder Bootcamp kan du forvente følgende:

  • At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel og samarbejde i dit team
  • At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • At kunne anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

Vi vil gerne give dig en forsmag på hvad du kan forvente af Kundeservice Teamleder Bootcamp, og inviterer dig derfor til et gratis seminar om kursusforløbet.

Seminaret gennemføres d. 28. august 2020 fra 09:00 – 12:00 i World Trade Center i Ballerup.

LÆS MERE OM VORES KURSUSFORLØB HER  >>

 

Udbyder:

Service Desk & IT Support Dagen 2019,Serviceskolen, kursuskompagniet,

 

Målgruppe:

  • Til dig som er ny teamleder
  • Til dg som har arbejdet som teamleder i flere år
  • Til dig som er teamleder i en privat virksomhed, i kommunal borgerservice eller en anden offentlig institution, eller i en IT-helpdesk.

Program

08:30 Let morgenmad, kaffe og networking

09:00 Velkomst v. Brian Vang & Johnny Jensen

  • Linket mellem opgaver og kompetencer for teamledere
  • Ledelsesmæssige udfordringer og ledelsesstile

10.00 Pause og kaffe

10:15 At skabe trivsel og motivation i kundecentret

  • Samarbejde og optimering af drift og service
  • Typiske årsager til manglende udvikling
  • Sådan udvikler du dine medarbejdere

11:00 Pause og kaffe

11:20 Gennemgang af forløb og indhold for Teamleder Bootcamp

12:00 Let frokostanretning og networking

 

Læs mere om selve kurset her >>

Indlægsholder

Johnny Jensen har højt udviklede spidskompetencer i at skabe konkrete adfærdsændringer gennem enkle metoder, der er praktisk anvendelige umiddelbart efter, at man har lært dem. Johnny har i det private og det offentlige fungeret både som personaleleder og som ansvarlig for planlægning, tilrettelæggelse gennemførsel og kontrol af hundredvis af praktiske uddannelser. Alle med hovedvægt på at bibringe deltagerne viden, færdigheder og holdninger til at kunne udfylde deres til enhver tid gældende funktion. Johnny har gennem en årrække også været chef for en nordisk supportorganisation med fokus på loyale og glade kunder gennem effektive processer og gode serviceoplevelser.

Brian Vang har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikations-uddannelse for private virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser. Brian Vang har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, på skrift og i personlige henvendelser, med særligt fokus på dialog og kropssprog. Han har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i alle typer af virksomheder, og har således en meget bred erfaringsbaser omkring service mindset.

 

Særlig praktisk inforamtion

Der er fri parkering ved World Trade Center i Ballerup.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00

Internt virksomhedsforløb

Vi designer gerne et interne virksomhedsforløb og foredrag med udgangspunkt i de åbne forløb på vores hjemmeside samt specieldesignet Academy programs tilpasset virksomhedens ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Du er meget velkommen til at kontakte os her i Kursus-Kompagniet på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00

Hvem er Serviceskolen.dk© for?

Serviceskolen.dk© er for dig som f.eks. er kundeservicemedarbejder, supporter, arbejder i butik, kørende tekniker, receptionist, IT-kundeservice, ejendomsmægler – kort og godt, for dig som har kundekontakt som en del af dit arbejde. Arbejder du med borgerservice er indholdet også rigtig relevant, da Serviceskolen har fokus på at skabe positive serviceoplevelser, hvilket naturligvis også er vigtigt i kommuner og offentlige institutioner.

Serviceskolen kører også lederkurser, som sikrer det ledelsesmæssige fokus og nødvendige supplement til ændring af medarbejderadfærd. På vores gratis-seminarer løfter vi sløret for kursusindholdet for både medarbejdere og ledere.

Tilmelding til gratis seminar her

We're sorry, but all tickets sales have ended because the event is expired.