Tilmeld nyhedsbrev

CX DAY 2020 & KUNDESERVICE AWARD 2020

Gå ikke glip af CX Day d. 20. april!

CX Day 2020 er eventet for dig, der vil inspireres til at skabe bedre kundeoplevelser i din organisation. Programmet er spækket med spændende talere, som alle brænder for den gode kundeoplevelse. De vil lære dig om alt fra at huske mennesket i kontakten med dine kunder, til hvordan du bedst implementerer kunstig intelligens i din serviceoplevelse. Vindere fra tidligere års Kundeserviceaward kommer og deler deres erfaringer, i processen med at forbedre oplevelsen for deres kunder.

Kort sagt, er CX Day 2020 en hel dag i kundeservicens tegn. Vi lover, at du går fra Industriens Hus med ny inspiration i bagagen. Og så er der rig mulighed for at sparre med andre, der ligesom dig, brænder for at levere den bedste service til kunderne.

På CX Day kårer vi også dette års vindere af Kundeserviceawarden 2020, så kom og vær med til at fejre de sejrende – eller deltag selv i Awarden, så det måske er dig, der kan løfte trofæet d. 20. april!

CX DAY 2020, th ebest day ever, kursuskompagniet

Vi opdaterer løbende med dagens talere, men du kan allerede møde de første her på siden!

VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG!

 Tilmeld dig længere nede på siden.

ARRANGØRER
PeopleTeam, Dansk Industri & Wilke

Priser

Medlem af DI – normalpris 1495,- EARLYBIRD* pris 995,-

Almindelig billet – normalpris 1995,- EARLYBIRD* pris 1495,-

*Earlybird udløber 29/02/2020. Bestil derfor nu.

Find din billet til CX Day 2020

Billet til CX Day 2020 (DI Medlem)
Billet til CX Day 2020 (DI Medlem)
1.495

Billet til CX Day (Øvrige)

Billet til CX Day (ikke DI medlem)
 1,995.00

SE HVAD DU SKAL GLÆDE DIG TIL

Mød talerne på CX Day 2020

Her kan du læse mere om talerne til dette års CX Day!

Paul Marsden_final (1).jpg

Hovedtrack
Kl. 16.40-17.20

CX: BE MORE HUMAN

CX is killing customer experience. We think of interactions, not people. We focus on processes rather than purposes. We manage pain points instead of creating pleasure points. We obsess over journeys rather than facilitate goals. And we exploit weaknesses and biases, rather than build on strengths. But there is another way. The future of CX is human, humanised and positive. Dr. Paul Marsden, positive psychologist and editor of digitalwellbeing.org, will share simple evidence-based exercises from positive psychology, the new science of human happiness and wellbeing, to help you design positive experiences in life, love and business.

Christian Hoffmann

Hovedtrack
Kl. 12.40-13.10

SMÅ PRISER DU KAN STOLE PÅ

Christian Hoffmann vil på CX Day fortælle om, hvordan CBB Mobils servicedesign, produkter, processer etc. er alt sammen et outcome af forretningsstrategien der udtrykt i en linje er ”Små priser du kan stole på” og de værdier vi har defineret som CBBske der er ”ærlig, kærlig og uden bøvl”. Hos CBB Mobil er et det en strategi der driver indsatser, i stedet for en ambition i organisationens linje som f.eks. kundeservice. Når de i CBB Mobil siger at kunden er vigtig, er det altså mere end bare ord.

 

Svend Randers

Hovedtrack
Kl. 13.40-14.00

AL2 – BANK PÅ EN NY MÅDE

I dette indlæg får du fortællingen om, hvordan Arbejdernes Landsbank fastholder sin position som danskernes foretrukne bank på den lange bane. Arbejdernes Landsbank er for 10. år i træk kåret som danskernes foretrukne bank, og har samtidig en ambition om at være de bedste til at indsamle og anvende viden fra kunderne. Men hvordan sker det i praksis? Og hvordan understøtter tiltag som det nye, innovative kunde- og projektunivers AL2 ambitionen? Kom og hør fortællingen om AL’s rejse på CX Day!

 

Charlotte Skøde_final (2) (1).jpg

Hovedtrack
Kl. 13.10-13.40

MENNESKET I CENTRUM

Charlotte Skøde vil på CX Day dele casen om forbedret kundetilfredshed og mere empatiske medarbejdere. Skandia Lifeline er bemandet af sygeplejersker og fysioterapeuter, som servicerer vores kunder med en sundhedsforsikring via telefon. En periode med utilfredsstillende tilbagemeldinger fra vores kunder gjorde, at vi var nødt til at analysere i dybden hvordan vi servicerede vores kunder, hvilke forhold der påvirkede kundeoplevelsen og hvad vi kunne gøre for at forbedre den. Vi ønskede at skabe en standardiseret kundebetjening med høj kvalitet, men på samme tid sikre en personlig service og god kundeoplevelse. Det er der kommet en rigtig god case med målbare resultater ud af som vi gerne vil præsentere for jer.

DIXA

Track #1
Kl. 15.00-15.30

TBA

 

 

 

 

 

 

Peter Winther

Track #2
Kl. 14.30-15.00

FREMTIDENS VINDERE TÆNKER HUMAN TO HUMAN

Peter Winther er forfatter af bogen “The Loyalty Virus – Highly Contagious”. På CX Day vil Peter Winther give inspiration til, hvorfor det er så utrolig vigtigt at huske mennesket i kontakten med kunderne. I dette indlæg får du en række konkrete eksempler på, hvordan man får det menneskelige fokus til at LEVE internt og eksternt. Ligeledes får du indsigt i, hvad der konkret skal til, når der skal tænkes Holistic Experience og loyalitet ind i hverdagen og virksomhedsstrategien. Noget der med garanti giver mening for både medarbejderne, kunderne, samfundet og bundlinjen.

 

Astrid Haug_final (3) (1).jpg

Track #2
Kl. 15.30-16.00

SOCIALE MEDIER – DERFOR HANDLER DET OM MENNESKER

Se på Snapchat, Instagram og Youtube – de store konti tilhører personer snarere end virksomheder. Folk vil ikke følge brands, men personer på sociale medier. De virksomheder, der lykkes med at kombinere kreativt indhold, segmenteret annoncering og et ”human touch” i deres kommunikation har størst succes på sociale medier. Astrid Haug giver konkrete eksempler og tips til, hvad community manageren og CEO-advocacy kan gøre for jeres virksomhed.

 

If2.jpg

Track #2
Kl. 15.00-15.30

KRAV TIL LEDERE FOR AT HOLDE FOKUS PÅ FEDE KUNDEOPLEVELSER

Hos If Skadeforsikring er vi stolte af titlerne “Danmarks Bedste Kundeservice”, “Danmarks Bedste Digitale Service” og af at være en af Danmarks Bedste Arbejdspladser. De fleste produkter og processer inden for forsikring og på tværs af brancher er nemme for en hvilken som helst konkurrent at kopiere. Med en kultur hvor alle er engagerede og ønsker at bidrage til at skabe forbedringer og gode kundeoplevelser, tror vi på, at vi kan differentiere os fra konkurrenterne. Men hvordan skabes dette og hvad kræves der af ledere og medarbejdere? Få svaret i dette indlæg!

 

Thomas Bolander.jpg

Hovedtrack
Kl. 16.20-16.40

SOCIALE ASPEKTER AF KUNSTIG INTELLIGENS

Kunstig intelligens forventes ikke længere blot at kunne løse problemer i isolation, men i interaktion og samarbejde med mennesker. Det gælder eksempelvis hospitalsrobotter, som skal omgås patienter og personale, og chatbots, som netop er defineret ved at være bindeleddet mellem menneske og maskine. Det giver nye udfordringer til kunstig intelligens, hvor sociale evner bliver mere og mere afgørende – evner som kunstig intelligens indtil videre bestemt ikke brillerer ved. Foredraget vil belyse udfordringerne og give bud på mulige løsninger. Kort sagt: Hvad skal der til for at kunstig intelligens ikke opfattes som dumt, irriterende, forstyrrende og med total mangel på situationsfornemmelse?

 

AxcessNordic_final.jpg

Track #1
Kl. 14.30-15.00

SPEECH ANALYTICS STYRKER DEN GODE MEDLEMSOPLEVELSE

Hvor mange tusinde timer bruger I på at tale i telefon med jeres kunder eller medlemmer? Samtalerne er en guldgrube af informationer – og med Speech Analytics får I direkte adgang til dem. Speech Analytics er et ’cutting edge’-redskab til indsigt i kunde- og medlemsdialogen, men hvordan virker det, hvorfor er det en god ide og hvem i organisationen har gavn af datadrevne indsigter? Christian Gabriel giver en introduktion. Nicholas Huth Skjoldborg Reim fortæller om den spændende rejse, som Forca, der leverer medlemsservice og administration for bla. PKA, Lærernes Pension og Pædagogernes Pension, har bevæget sig ud på ved at tage teknologien i brug. Han fortæller hvordan Speech Analytics har forbedret kunde- og medlemsoplevelsen og løftet forretningen.  Forcas next step er Real Time Speech Analytics, som du kan høre mere om på CX Day!

PROGRAM CX DAY 2020

 

HOVEDTRACK

Hovedspor round #1.png

TRACK #1

Track#1.png

TRACK #2

Track#2.png

HOVEDTRACK – FORTSAT

hovedspor#2.png

SPONSORERET AF

DIXA.png   AXCESSNORDIC.png
 Salesforce.jpg Puzzel.jpg

 

Tracks

Hovedtrack

Hovedtrack
    • 12.00 Check-in

    • 12.30 Velkomst

      v/ Morten Schrøder, Wilke og Sidsel Dyrholm Holst, DI Handel

    • 12.40 Små priser du kan stole på

      v/ Christian Hoffmann, direktør, CBS

    • 13.10 Mennesket i centrum

      v/ Charlotte Skøde, afdelingschef for proces, AP Pension

    • 13.40 TBA

      v/ Svend Randers, underdirektør, Arbejdernes Landsbank

    • 14.00 Pause

    • 14.30 Track starts

Track #1

Track #1
    • 14.30 Sådan styrker Forca den gode medlemsoplevelse med speech analytics

      v/ Nicholas Huth Skjoldborg Reim, chef for medlemsuniverser, Forca og Christian Gabel, business consultant, Axessnordic

    • 15.00 TBA

      Lakrids By Bülow og firmacase Dixa

    • 15.30 TBA

      Firmacase Salesforce

Track #2

Track #2
    • 14.30 Fremtidens vindere tænker human to human

      v/ Peter Winther, CEO, Winholistic

    • 15.00 TBA

      v/ Lama Chehade og Kim Andersen, ledere, IF forsikring

    • 15.30 Sociale medier – derfor handler det om mennesker

      v/ Astrid Haug, strategisk rådgiver om sociale medier

Hovedtrack – fortsat

Hovedtrack – fortsat
    • 16.00 Pause

    • 16.20 Sociale aspekter af kunstig intelligens

      v/ Thomas Bolander, professor

    • 16.40 CX: Be more human

      Dr. Poul Marsden, consumer psychologist

    • 17.30 Kundeserviceaward

      Prisuddeling – kåring af vinderne af årets award

    • 18.15 Snacks og musik

Praktisk information - ALL YOU NEED TO KNOW

ALL YOU NEED TO KNOW

DATO
20. april 2020

TIDSPUNKT
Kl. 12.30

LOCATION
Industriens Hus
H. C. Andersens Blvd. 18, 1553 København

ARRANGØRER
PeopleTeam, Dansk Industri & Wilke

Tilmelding til CX DAY 2020 her

We're sorry, but all tickets sales have ended because the event is expired.