Tilmeld nyhedsbrev

Customer Experience Master Class (1 dag)

Med denne Master Class får du kendskab til metoder, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst og værktøjer til at omsætte de lærte teorier til praktisk handling i din hverdag.

Kampagnepris: 3 for 2  – betal for 2 deltagere og få den 3. deltager GRATIS med!

Din rabatkoden: CXmasterU44

På denne Customer Experience Master Class bliver deltagerne både inspireret og udfordret på deres egen opfattelse af, hvad loyalitet er og hvordan den skabes. De får ligeledes indsigt i hvordan vækst skabes ved at gøre det rigtige rigtigt. Det er ikke længere nok blot at skaffe nye kunder. De skal udvikles og fastholdes, så de ikke alene er loyale kunder af holdning, men også i handling.

Download CUSTOMER EXPERIENCE MASTER CLASS Kursusbeskrivelse øverst på siden under “filer til download”

Du kan også vælge at deltage på vores 2-dags forløb Customer Experience Diploma Class

Udbyder:

2-dages Customer Experience Diploma Class, CX-kompetencer, kursuskompagniet, kursus

Kursusindhold

Tag denne Master Class og få kendskab til metoder, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst og værktøjer til at omsætte de lærte teorier til praktisk handling i din hverdag.

Virksomheder der giver excellente kundeoplevelser, får kunder der er op til 14 gange mere værd og de øger i gennemsnit deres indtægter med næsten 10% mere end deres konkurrenter.

Rejsen mod øget loyalitet og vækst er godt begyndt, når den rigtige strategi er lagt, med medarbejderne placeret i centrum af loyalitetsdannelsen, og der sker en løbende tilpasning af adfærden i forhold til, hvad kunderne fortæller om deres oplevelser.

Dette og meget mere vil blive berørt på denne inspirerende Customer Experience (CX) Master Class. Deltagerne bliver aktiveret og kommer i høj grad til selv at deltage i dialogen, så læringen sætter sig fast og kan benyttes direkte i egen virksomhed efterfølgende.

Der veksles mellem teoretiske oplæg, dialog i plenum og gruppearbejde i løbet af dagen.


Download CUSTOMER EXPERIENCE MASTER CLASS Kursusbeskrivelse øverst på siden under “filer til download”


Billetpris/er:
Deltagelse i denne unikke uddannelse koster 5.900 kr. ex. moms pr. deltager.

Kampagnepris: 3 for 2  – betal for 2 deltagere og få den 3. deltager GRATIS med!

Din rabatkoden: CXmasterU44

Hvem er CX Master Class’en relevant for?

Alle ledere og medarbejdere der gerne vil have optimeret deres kompetencer og kendskab til metoder og værktøjer, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst og kan omsætte de lærte teorier til praktisk handling i deres hverdag.

Dit udbytte

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • Bliver i stand til, efter endt deltagelse, at kunne reflektere over og perspektivere det lærte i forhold egen virksomheds fremtidige CX- og loyalitetsarbejde
  • Får kendskab til nyeste forskning og observationer på CX- og loyalitetsområdet
  • Finder ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeloyalitet
  • Får indsigt i strategiske, taktiske og operationelle virkemidler såsom NPS2, Closed loop, adfærdskorrektion, kortlægning af kunderejser m.m.
  • Får inspiration fra andre virksomheder i samme situation
  • Bliver inspireret til at tænke udefra og ind – og skabe forbedringer indefra og ud
  • Lærer at tænke Holistic ExperienceTM frem for kun fx salg, marketing, CRM, CEM o.l.
  • Får omsat teori til praktik gennem øvelser og interaktion i gruppen


Download CUSTOMER EXPERIENCE MASTER CLASS Kursusbeskrivelse øverst på siden under “filer til download”

Hvad dækker prisen over

Der er gratis parkering og dørene åbnes klokken 8.00, hvor morgenmaden venter – og der er fuld forplejning under hele kurset. Der bliver rig lejlighed til at netværke med de øvrige deltagere på kurset.

Tilmelding er bindende, men pladsen kan videregives til en anden, hvis du mod forventning skulle blive forhindret i at deltage.

Der er et meget begrænset antal pladser, som uddeles efter først-til-mølle-princippet!

Download CUSTOMER EXPERIENCE MASTER CLASS Kursusbeskrivelse øverst på siden under “filer til download”

Underviser Peter Winther

peter winther, speakerslounge, kursuskompagniet, gratis foredrag

Peter Winther er ubestridt én af landets førende loyalitetseksperter og forfatter til den mest anmelderroste bog om spredning af loyalitetsvirus ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”.

Han er til daglig CEO i den anerkendte konsulentvirksomhed Winholistic, der i mere end et årti, har arbejdet med loyalitetsudvikling og Holistic Experience i ind- og udland, for store såvel som små nationale og internationale virksomheder.

Peter har siden sin karrieres begyndelse beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen på både strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau.

Særlig praktisk information

Kurset afholdes på følgende datoer:
D
en 9. juni 2020 – kl. 08.30 – 17.30
Den 3. november 2020 – kl. 08.30 – 17.30

Afholdssted:
World Trade Center Ballerup, Borupvang 3, 2750 Ballerup

Billetpris/er:
Deltagelse i denne unikke uddannelsesdag koster 5.900 kr. ex. moms pr. deltager.

Kampagnepris: 3 for 2  – betal for 2 deltagere og få den 3. deltager GRATIS med!

Din rabatkoden: CXmasterU44

Download CUSTOMER EXPERIENCE MASTER CLASS Kursusbeskrivelse øverst på siden under “filer til download”

 

Intern uddannelse i virksomheden

Få et skræddersyet program, når I er 5 eller flere fra samme virksomhed.

Skræddersyede programmer kan være relevante, når en større gruppe ledere og/eller medarbejdere, fra samme virksomhed, har behov for et fælles kompetenceløft.

Vi skræddersyer et uddannelsesforløb, der fokuserer på jeres virksomhed, jeres specifikke udfordringer, jeres branche og relevante cases derfra.

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
Ballerup 9. juni 2020 5.900 (DKK)*  
Ballerup 3. november 2020 5.900 (DKK)*  

* price does not include taxes