Tilmeld nyhedsbrev

Customer Experience Diploma Class (2 dage)

Ealy bird tilbud til og med 30. november 30. november 3 for 2 pris

På denne 2-dages Customer Experience Diploma Class får du enestående CX-kompetencer, gennem kendskab til metoder og værktøjer, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst. Med et personligt CX-diplom får du bevis på, at du som en af de få, kan omsætte de lærte teorier til praktisk handling i din hverdag.

Download kursusbeskrivelse her

Udbyder:

2-dages Customer Experience Diploma Class, CX-kompetencer, kursuskompagniet, kursus

Kursusindhold

Virksomheder der giver excellente kundeoplevelser, får kunder der er op til 14 gange mere værd og de øger i gennemsnit deres indtægter med næsten 10% mere end deres konkurrenter.

På denne Customer Experience Diploma Class bliver deltagerne både inspireret og udfordret på deres egen opfattelse af, hvad loyalitet er og hvordan den skabes. De får ligeledes indsigt i hvordan vækst skabes ved at gøre det rigtige rigtigt. Det er ikke længere nok blot at skaffe nye kunder. De skal udvikles og fastholdes, så de ikke alene er loyale kunder af holdning, men også i handling.

Funderet i den rigtige strategi, med medarbejderne i centrum af loyalitetsdannelsen, og en tilpasning af adfærden i forhold til det, kunderne fortæller om deres oplevelser, er rejsen mod øget loyalitet og vækst godt begyndt. Dette og meget mere vil blive berørt på denne vanvittigt inspirerende Customer Experience (CX) Diploma Class. Deltagerne bliver aktiveret og kommer i høj grad til selv at deltage i dialogen, så læringen sætter sig fast og kan benyttes direkte i egen virksomhed efterfølgende.

Der veksles mellem teoretiske oplæg, dialog i plenum og gruppearbejde i løbet af dagene. For at sikre størst mulig relevans, tages der i høj grad udgangspunkt i deltagernes egne problemstillinger og udfordringer.

 

Download kursusbeskrivelse her

Billetpris/er:

Deltagelse i denne unikke uddannelse koster 10.800 kr. ex. moms pr. deltager.
Ved tilmelding senest 30. november kan 3. deltager, fra samme virksomhed, deltager UDEN BEREGNING med rabatkoden: CXmasterU44

 Customer Experience Diploma Class, Kursuskompagniet,kursus

Du kan også vælge at deltage på vores 1-dags forløb Customer Experience Master Class

Hvem er CX Diploma Class’en relevant for?

Hvem er CX Diploma Class’en relevant for:

Alle ledere og medarbejdere der gerne vil have kompetencer og bevis for, at de har kendskab til metoder og værktøjer, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst og kan omsætte de lærte teorier til praktisk handling i deres hverdag.

Dit udbytte

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • Får perspektiveret egne udfordringer i forhold til virksomhedens fremtidige CX- og loyalitetsarbejde
  • Får kendskab til nyeste forskning og observationer på CX- og loyalitetsområdet
  • Finder ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeloyalitet
  • Får indsigt i strategiske, taktiske og operationelle virkemidler såsom NPS2, Closed loop, adfærdskorrektion, kortlægning af kunderejser m.m.
  • Får inspiration fra andre virksomheder i samme situation
  • Bliver inspireret til at tænke udefra og ind – og skabe forbedringer indefra og ud
  • Lærer at tænke Holistic ExperienceTM frem for kun fx salg, marketing, CRM, CEM o.l.
  • Får omsat teori til praktik gennem øvelser og interaktion i gruppen
  • Får nyt netværk med øvrige deltager og mulighed for Best Practice Sharing
  • Mulighed for at arbejde med udvikling af egen loyalitetsstrategi på 2.dagen
  • Får dokumenteret processen, så der kan sikres efterfølgende implementering i egen organisation
  • Personligt diplom efter bestået eksamen på 2.dagen

 

Download kursusbeskrivelse her

Hvad dækker prisen over

Der er gratis parkering og dørene åbnes klokken 8.00, hvor morgenmaden venter – og der er fuld forplejning under hele kurset. Der bliver rig lejlighed til at netværke med de øvrige deltagere på kurset.

Tilmelding er bindende, men pladsen kan videregives til en anden, hvis du mod forventning skulle blive forhindret i at deltage.

Der er et meget begrænset antal pladser, som uddeles efter først-til-mølle-princippet!

Download kursusbeskrivelse her

Underviser Peter Winther

peter winther, speakerslounge, kursuskompagniet, gratis foredrag

Peter er loyalitetsekspert, forfatter, strategisk virksomhedsudvikler, international foredragsholder og ECHO dommer, underviser, coach og mentor.

Peter Winther har siden sin karrieres begyndelse beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen både på strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau.

I mere end 30 år har han som henholdsvis sælger, kontaktchef, salgschef, salgs- og marketingdirektør, samt ejer og CEO i egen konsulentvirksomhed, arbejdet med og for en række nationale og internationale virksomheder i både ind- og udland.

Særlig praktisk information

Kurset afholdes på følgende datoer:
Den 10.-11. december begge dage kl. 08.30 – 17.30
Den 4.-5. marts 2020 begge dage kl. 08.30 – 17.30

Afholdssted:
World Trade Center Ballerup, Borupvang 3, 2750 Ballerup

Billetpris/er:
Deltagelse i denne unikke uddannelse koster 10.800 kr. ex. moms pr. deltager.
Ved tilmelding senest 30. november kan 3. deltager, fra samme virksomhed, deltager UDEN BEREGNING med rabatkoden: CXdiplomaU44

Download kursusbeskrivelse her

Intern uddannelse i virksomheden

Få et skræddersyet program, når I er 5 eller flere fra samme virksomhed.

Skræddersyede programmer kan være relevante, når en større gruppe ledere og/eller medarbejdere, fra samme virksomhed, har behov for et fælles kompetenceløft.

Vi skræddersyer et uddannelsesforløb, der fokuserer på jeres virksomhed, jeres specifikke udfordringer, jeres branche og relevante cases derfra.

Afholdelsessteder

SE ALLE DATOER HER → Den 10.-11. december 2019 | Den 4.-5. marts 2020 |

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
Ballerup 10.-11. december 2019 10.800 (DKK)*  
Ballerup 4.-5. marts 2020 10.800 (DKK)*  

* price does not include taxes