Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk

Kundeservice Teamleder Bootcamp (3 dage)

På dette kursusforløb får du helt ny viden om konkrete teknikker til at udvikle dine og dine medarbejderes kompetencer og motivation inden for rollen som kundeservicemedarbejder.

Når du deltager på Kundeservice Teamleder Bootcamp kan du forvente følgende:

  • Forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • Anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • Arbejde målrettet mod bedre trivsel og samarbejde i dit team
  • Arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • Anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • Udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

TILMELD DIG OGSÅ VORES GRATIS INTRO SEMINAR HER → 

Udbyder:

Service Desk & IT Support Dagen 2019,Serviceskolen, kursuskompagniet,

 

Målgruppe

  • Til dig som er ny teamleder
  • Til dig som har arbejdet som teamleder gennem flere år, og som har brug for nye værktøjer/redskaber til at videreudvikle dine medarbejdere
  • Til dig som er teamleder i en privat virksomhed, i kommunal borgerservice eller en anden offentlig institution, eller i en IT-helpdesk.

Særlig praktisk inforamtion

Der er fri parkering ved World Trade Center i Ballerup.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00.

Indhold 3 moduler

 

Modul 1  afholdes 9. oktober 2020 Modul 2  afholdes 6. november 2020 Modul 3 afholdes 11. december 2020
  • Grundlæggende principper for god ledelse i teamet
  • Ledelse af forskellige profiltyper
  • Positiv psykologi på arbejdspladsen
  • Planlægning i en travl hverdag
  • Effektive mødeafholdelse
  • Kundefokus
  • Kunderejser og servicedesign
  • Optimering af kundeservice via kundefeedback
  • Relationel koordination og samarbejde
  • Grundlæggende principper for kompetenceudvikling
  • Udvikling af service- og evalueringsrammer
  • God og konstruktiv feedback
  • Planlægning og gennemførelser af praktisk træning af medarbejdere

Hvor og hvornår

Datoer for kursusforløbet er:

  • 9. oktober: Dag 1
  • 6. november: Dag 2
  • 11. december: Dag 3

Alle tre kursusdage finder sted kl. 9-16 i World Trade Center i Ballerup.

På Kundeservice Teamleder Bootcamp får du helt konkrete redskaber og et solidt fundament til at lede medarbejdere i kundeservice eller borgerservice. Indholdet er relevant for dig som er ny i rollen som teamleder, og dig som har arbejdet som teamleder genmmen flere år.

Forløbet er opdelt i 3 moduler med indbyggede træningsintervaller, så du har tid og mulighed for at øve dig med praktiske opgaver i dit eget team. På den måde har du mulighed for at  arbejde helt konkret med de nye tillærte metoder, teorier og teknikker.

Indlægsholder

Johnny Jensen har højt udviklede spidskompetencer i at skabe konkrete adfærdsændringer gennem enkle metoder, der er praktisk anvendelige umiddelbart efter, at man har lært dem. Johnny har i det private og det offentlige fungeret både som personaleleder og som ansvarlig for planlægning, tilrettelæggelse gennemførsel og kontrol af hundredvis af praktiske uddannelser. Alle med hovedvægt på at bibringe deltagerne viden, færdigheder og holdninger til at kunne udfylde deres til enhver tid gældende funktion. Johnny har gennem en årrække også været chef for en nordisk supportorganisation med fokus på loyale og glade kunder gennem effektive processer og gode serviceoplevelser.

Brian Vang har arbejdet med kundeservice som leder og rådgiver i to årtier. Han er uddannet Cand. Mag. (filosofi og psykologi), og har foretaget analyser, rådgivning og praktisk kommunikations-uddannelse for private virksomheder og offentlige institutioner, med henblik på at skabe bedre serviceoplevelser. Brian Vang har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, på skrift og i personlige henvendelser, med særligt fokus på dialog og kropssprog. Han har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i alle typer af virksomheder, og har således en meget bred erfaringsbaser omkring service mindset.

 

Internt virksomhedsforløb

Vi designer gerne et interne virksomhedsforløb og foredrag med udgangspunkt i de åbne forløb på vores hjemmeside samt specieldesignet Academy programs tilpasset virksomhedens ønsker og behov.

Vores kompetente og erfarende undervisere kommer ud til et aftalt formøde på virksomhedens adresse – eller hvis ønskes et telefonmøde, hvor der vil være mulighed for at få afdækket specielle behov og interne procedurer samt fokusområder der skal lægges vægt på i forløbet.

Du er meget velkommen til at kontakte os her i Kursus-Kompagniet på tlf. +45 5380 9004, eller skriv til os på kursus@kursus-kompagniet.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig fra kl. 9.00-16.00

Hvem er Serviceskolen.dk© for?

Serviceskolen.dk© er for dig som f.eks. er kundeservicemedarbejder, supporter, arbejder i butik, kørende tekniker, receptionist, IT-kundeservice, ejendomsmægler – kort og godt, for dig som har kundekontakt som en del af dit arbejde. Arbejder du med borgerservice er indholdet også rigtig relevant, da Serviceskolen har fokus på at skabe positive serviceoplevelser, hvilket naturligvis også er vigtigt i kommuner og offentlige institutioner.

Serviceskolen kører også lederkurser, som sikrer det ledelsesmæssige fokus og nødvendige supplement til ændring af medarbejderadfærd. På vores gratis-seminarer løfter vi sløret for kursusindholdet for både medarbejdere og ledere.

Tilmelding til kurset

Detaljer Pris Stk.
WTC Ballerup d. Kundeservice Teamleder Bootcamp 9. okt., 6. nov. & 11. dec. 2020 12.995 (DKK)*  

* price does not include taxes