Tilmeld nyhedsbrev
+45 22 60 11 70 info@kursuskompagniet.dk

 Kundeservice, kundeloyalitet & IT-support

Dit service mindset er fundamentet for enhver kundekontakt, god kundeservice og kundeloyalitet kan ses på bundlinjen.

Kursus-Kompagniet giver dig mulighed for at vinde kampen om kunderne og yde den optimale service i enhver situation.

SE UDDANNELSER

_____

 

Kontakt os for personlig rådgivning 

God kundeservice og -support skaber positive resultater på bundlinjen

Din virksomheds evne til at levere god service og support, både før og efter kunden har købt, spiller en essentiel rolle for, hvordan dine kunder og andre interessenter ser din virksomhed. God service får dine kunder til at komme igen og sprede et positivt budskab – noget der kan mærkes direkte på bundlinjen.

En opgradering af virksomhedens servicefunktioner er derfor godt givet ud, og det bør gøres til en god vane med jævne mellemrum at kaste et kritisk blik på indsatsen på serviceområdet samt den analoge og digitale del af den oplevelse, du giver dine kunder. Her bør det påpeges, at god service rummer alt fra jeres telefon-hotline, hvordan jeres serviceteknikere agerer, når de er ud hos kunder, samt hvordan jeres IT-support tager imod kundehenvendelser og hjælper jeres kunder godt videre samt meget mere.

Hvem er et kursus i kundeservice og/eller IT-support relevant for?

En kontinuerlig vurdering af servicetiltag og træning i god service er noget, alle virksomheder kan have glæde af, men det er særligt relevant for virksomheder, der med jævne mellemrum er i berøring med deres kunder, hvad enten dette er inden for B2B-, B2C-, B2G-service mv. Som oftest vil denne gennemgang blive foretaget på afdelings- eller virksomhedsniveau, men det vil ofte også være relevant at træne den enkelte medarbejder på serviceområdet, eksempelvis ved nyansættelser, hvor den pågældende medarbejder skal bringes på niveau med den eksisterende medarbejderstab gennem et målrettet forløb inden for kundeservice-træning.

Firmatilpasset forløb i kundeservice og IT-support til din virksomhed

Afhængigt af din virksomheds eller din afdelings behov kan det være særligt relevant med et skræddersyet træningsforløb i god kundeservice og/eller IT-support. Alle virksomheder og afdelinger er forskellige, og det samme gælder karakteren af deres kundekontakt. Af denne grund kan det være en fordel for jer at vælge at få udarbejdet et firmatilpasset udviklingsforløb i kundeservice og/eller IT-support, der tager udgangspunkt i netop jeres situation og jeres kunder. Herved vil de udfordringer, I som oftest møder, adresseres i dybden, så de kan håndteres endnu bedre fremadrettet. Dette er til stor gavn for medarbejderne, der vil blive endnu mere trygge i deres kundekontakt, men det vil også være til stor glæde for jeres kunder, der vil opleve, at deres henvendelser til jer som virksomhed vil blive håndteret på professionelt og service-minded vis. Alt sammen noget, der i sidste ende vil styrke kundeloyaliteten.

Brug for sparring? Kontakt Kursus-kompagniet i dag!

Hvis du er usikker på, hvilken løsning, der er bedst for din virksomhed, sidder vi klar til at tage en uforpligtende dialog med dig ift. hvordan vi kan hjælpe jer til at løfte jeres serviceafdeling til næste niveau. Ofte vil vi kunne bidrage med værdifuld sparring, og det sker ofte, at vi kan komme med nye vinkler på de udfordringer I oplever og kan komme med løsningsforslag, I måske ikke selv har tænkt på. Tag fat i os allerede i dag på tlf. nr. 22601170 eller på info@kursuskompagniet.dk.

Brug for sparring? Kontakt Kursus-kompagniet i dag!

Hvis du er usikker på, hvilken løsning, der er bedst for din virksomhed, sidder vi klar til at tage en uforpligtende dialog med dig ift. hvordan vi kan hjælpe jer til at løfte jeres serviceafdeling til næste niveau. Ofte vil vi kunne bidrage med værdifuld sparring, og det sker ofte, at vi kan komme med nye vinkler på de udfordringer I oplever og kan komme med løsningsforslag, I måske ikke selv har tænkt på. Tag fat i os allerede i dag på tlf. nr. 22601170 eller på info@kursuskompagniet.dk.